Hakkimizda

Online Tescil

Marka

Patent

Tasarım

Kalite Belgelendirme

Blog

Kurumsal Kimlik Tasarımı » Adana Patent Markanın ya da kurumsal imajın önemli rolü kimliktir.Çoğu durumda kurumsal kimlik tasarımı,görsel donanımlar olarak bir kurallar çerçevesinde kaydedilir.
Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal Kimlik Tasarımı

Ana Kategori : Tasarım, Kategori : Logo Tasarım
Logo Tasarım Kurumsal Kimlik Tasarımı Markanın ya da kurumsal imajın önemli rolü kimliktir.Çoğu durumda kurumsal kimlik tasarımı,görsel donanımlar olarak bir kurallar çerçevesinde kaydedilir.
Adana Patent +90 212 212 35 17

Markanın ya da kurumsal imajın en önemli rolü kimliktir. Çoğu durumda kurumsal kimlik tasarımı, görsel donanımlar olarak bir kurallar çerçevesinde kaydedilir. Kimliği oluşturan bu kurallar genellikle renk paletleri, yazı tipleri ve düzenleri, ölçüler gibi bilgileri içerir. Kuralların tanınabilir olması ve bir bütün olarak markayı oluşturması şirketin kimliğinin tutarlı olmasını sağlar.

Kurumsal imajın en önemli ögesi kimliktir. Kurumsal kimlik tasarımı, kurumun tüm görsel ögelerinin belirlenmiş kurallar çerçevesinde belirlenmesi ve kullanılmasıdır. Kurumsal kimliği renkler, yazı tipleri, ölçüler, kullanım alanları önemli kurumsal kimlik kuralları içerisinde yer alır.

Kurumsal kimlik ögelerinin belirlenen kurallar ölçüsünde tanınması, sürekli ve aynı şekilde kullanılması, kurumun tutarlığını gösterir ve kuruma önemli değerler kazandırır.

Adana Patent' in detaylı açıkladığı Tasarım Tescili başlıklı yazılarımız, oldukça yararlı olabilecek Tasarım Tescil Sorgulama ve İNDİRİMLİ Tasarım Tescil Ücretleri başlıklı yazılarımızı, mutlaka incelemenizi öneriyoruz.

Etkili kurumsal kimlik tasarımı ve kimlikle bütünleşen logo ve güçlü marka algısı, yine belirli kurallar ölçüsünde hedef kitleye etkili bir şekilde sunulduğunda şirket ve marka nihai kullanıcı üzerinde sürekli ve kalıcı bir etki bırakacaktır.

Kurumların Kurumsal Kimliği ve/veya İmajlarını oluşturan ögeler şunlardır;

Logo (Kimlik ve markanın semboldür)
Antetli grubu (Antetli kağıt, kartvizit, zarf, Dosya, Klasör vb.)
Reklam ve Pazarlama Öğeleri (Dergi, Kitap, İlan, İnsert, Katalog vb.)
Web Sitesi
Ürün Ambalajları
Araç Görselleri
Kıyafet Tasarımları
İç ve Dış Tabela Tasarımları
İletişim Araçları (Video, Koku, His, Ses)
Ürün , Hizmet, Marka ve Kurumu Temsil eden diğer araçlar


Tüm bunlar kurumsal kimliğinizi oluşturmasının yanı sıra bütün olarak markayı temsil eder. Logo ise kurumsal kimlik ve markanın içine konumlandırılan, diğer şirketlerden ayıran ama aynı zamanda marka ve kurumun bilinirliğine oldukça önemli değerler katan bu şekil bütün olarak da ürün veya hizmetin sembolüdür.